fredag 1 augusti 2008

Utflykt!

Underbara sommar! Det är en överjordisk njutning att vakna till solsken och fågelsång, brygga en kopp te och hämta tidningen i brevlådan för att sedan avnjuta detta i solsken utsträckt i soffan (som står i trädgården tack vare renovering). Mer än så behövs inte.



Idag väntar Liseberg på en mamma, en pappa, två småbarn och ett lite större barn hemifrån oss. Än är det dock bara jag som är vaken, alla andra liger och snusar och sover sin skönhetssömn, så fort äggen kokat klart ska jag väcka dem.

Ha en underbar dag!

Kram Kerstin

1 kommentar:

Henrikohelen sa...

Vad kul att du har besökt min blogg, så jag hittat åt din! :-)
Wow, ska ni gifta er snart? Vad kul! Nervöst? Det antar jag... vi har inte gift oss än, men jag kan bara tänka mig hur jag skulle vara... :-)
Trevlig helg!
Kram
Helen