onsdag 13 augusti 2008

Vilken härlig dag!

Idag är jag mycket piggare, åh så skönt! Daniel är tillbaka på jobbet denna veckan, medan jag har två veckors semester till. Det är så synd om honom när han pussas hejdå klockan sex på morgonen och jag får somna om, stackars!!

Barnen har haft en kompis hemma hela dagen medan jag har målat klart alla smådetaljer kring lister, foder och liknande. Nu kan jag med gott samvete pyssla och greja och inreda och så, det känns jättekul! Samtidigt, otålig som jag är, har jag redan en hand upptagen med nästa projekt...

Vi hann också med fotbollsträning och en liten sväng i skogen. Det fyndades bär som avnjöts med glass till kvällsmat av två små gossar som just nu plaskar i badet, och kantareller som avnjöts av Daniel och mig. Vilken delikatess!


Ha nu en riktigt mysig sensommarkväll!

Kram Kerstin

Inga kommentarer: